Pagina 2 din 8

Scris: 03 Sep 2008, 15:10
de Sylver
da, pai porto black ma gandeam sa imi iau. Astea sau mai sunt unele la Aez, excite dark, tot high gloss. Daca merg, totul bine. Doar de bani cash mai am nevoie:) Manevrabilitatea ar trebui sa fie la fel, sunetul la rulare depinde in special de cauciucuri. Eu am Pirelli P7 pe masina, destul de zgomotoase si ele. Bine ca nici nu sunt rodate. Pt un rulaj mai linistit, multe modele Dunlop stau foarte bine.

Scris: 04 Sep 2008, 16:27
de Sylver
Azi m-au sunat de la SEAT Romania sa ma intrebe cat de multumit sunt de serviciile oferite de agentul de vanzari, de service, daca am fost sunat de ei dupa livrare, daca am avut probleme... le-am turnat tot, sa stie ca pe undeva unii oameni de la livrare nu isi fac treaba. Despre agentul de vanzari insa numai lucruri bune, el s-a comportat foarte bine si a fost amabil de fiecare data cand l-am intrebat ceva.

Scris: 04 Sep 2008, 16:28
de Testosul
Degeaba fac aceste Customer Satisfaction Survey-uri daca in urma feedback-urilor primite de la clienti nu-si imbunatatesc serviciile....pe partea de livrare si service....pentru ca cei din Sales sunt foarte buni.

Scris: 05 Sep 2008, 07:59
de a_ionut
Povesteste si cat a durat pana te-ai hotarat :D
Cat despre sales de la seat... ori sunt oameni care fac asta din pasiune ori sunt f buni. Nu cred ca am avut o relatie asa buna cu vre-un departament de vanzari de la alte marci.

Scris: 05 Sep 2008, 10:51
de razmih
Si aia de la vanzari sunt niste mincinosi. Mie imi baga pe gat ca Seatul a inventat tipul de oglinzi de pe 1P. Ori daca te uti in trafic sunt multe masini care au oglinzile asa (pana si matizul :lol: ). ? Mai avea sa imi spuna ca si manerul usii spate tot de ei e facut. In schimb cand am intrebat daca distributia e pe lant sau curea a fost spatiu liber in vorbire.

Scris: 05 Sep 2008, 11:42
de Sylver
ionut, hehe. pai a durat vreo 3 luni:) Dar aveam masina in momentul ala. Am zis sa trec pe la toate marcile sa mai fac un test cu fiecare masina:) La un mom dat aproape ca ma decisesem sa iau SH, sa o tin 1 an pana mai strang bani sa iau un benzinar turbo bun. Si evident ceva fiabil. Asa puteam sa iau Fiat:)

Scris: 05 Sep 2008, 13:56
de Sylver
Am facut 2 poze cu schimbatorul de la leon-ul 2009 (e ca cel de pe noua ibiza, doar ca nu are partea cromata in zona inferioara ; mie unul imi placea mai mult cel vechi desi nici asta nou nu e urat, e doar mai comun, multe modele avand o astfel de maciulie):


Imagine

Imagine

Scris: 07 Sep 2008, 00:12
de Sylver
Din gama "masina neverificata la livrare" un nou episod: mi-a cazut suportul de numar de pe fata in timp ce mergeam. Trag pe dreapta, ma uit la suport..observ ca numai nou nu era (exceptie partea inferioara care se infige in suport, cu reclama la Dona) si mai era si crapat si cateva lacasuri rupte de ceva timp, era prins in niste suruburi ruginite ca vai de ele (unul atat de ruginit ca s-a rupt, de asta a picat si suportul). . Noroc ca eram aproape de PBA, am fost acolo, mi-am luat 2 suporturi de numere, am observat ca sunt altfel construite dar s-au potrivit gaurile din barele fata si spate cu multiplele lacasuri din suportul de la pba si nu a fost nevoie sa merg din showroow in showroom sa caut suporturi in genul celor ce erau la masina mea.

Va spun un lucru: daca aveti de gand sa luati vreo masina de la Dona Craiova, razganditi-va: agentul de vanzari care mi-a vandut masina e foarte ok insa echipa de livrare este egala cu exact zero. Nu voi rezolva probabil nimic, insa luni o sa sun la importator sau la seat romania pentru a face o reclamatie deschisa impotriva acestei glume de dealer si a nesimtirii si indolentei crase in ceea ce priveste livrarea masinii catre client. M-am interesat la OPC deja, insa nu sunt lucruri destul de importante pt a pune opc-ul pe ei. Daca le dau 600 milioane pe masina, ma astept la un minim de respect ca macar ceea ce tine de livrarea masinii si treaba echipei de livrari sa fie facuta cum trebuie, suportul de numere sa fie nou, suruburile la fel si nu luate din vreun cimitir de masini sau mai stiu eu de unde. Puteam sa imi pierd numarul, noroc ca am avut viteza mica si am auzit un zgomot de zgarietura pe asfalt si am putut sa trag pe dreapta. Daca la primele 2 chestii a fost vina lor doar la verificarea inainte de librare, acum e vina lor directa, ca ei mi-au pus suportul de numar si tot ei au pus si suruburile vai de mama lor.

Deci ganditi-va de doua ori daca trebuie sa luati masina de la Dona Craiova.

Scris: 07 Sep 2008, 19:26
de Cosmin
Mda..trist. Eu unul m-am resemnat. Si am procedat personal la reverificarea masinii la o saptamana dupa ce am luat-o (asta in cazul Alteelor). Leonul a fost luat din Germania si tin sa spun ca la livrare avea plinul facut, un bradulet odorizant la oglinda si o funda rosie plus un brleoc seat la cheie. Nu a fost mare lucru, dar pe mine m-a cucerit. Plus ca am ajuns putin mai repede la dealer ca sa ridicam masina si am fost serviti cu racoritoare, cafele etc.
In fine, nu am zis toate astea ca sa pun sare pe rana. Eu unul m-am resemnat si nu mai fac scandal de serviviile oferite in romania (si asta in general, de la hoteluri, restaurante pana la dealeri auto). In scvhimb incerc sa ma asigur ca primesc cat de cat un minim de servicii pt banii pe care ii platesc.
Sorry de ce ti s-a intamplat, dar prea multe nu sunt de facut. Chiar daca merge opc-ul peste ei, probabil ca o sa se aleaga cu o amenda. Care probabil o sa fie modica si nu o sa schimbe nimic.
Incerca inainte de a cumpara / comanda o piesa, un serviciu etc sa ceri cat mai mult informatii si sa fii bine pregatit. Asta ca sa nu existe surprize.
Asa ca...sa te bucuri de masina, bine ca nu ti-a cazut vreo roata ( :P glumeam - sper sa nici nu-ti sara) si nu te mai du pt revizie la ei. Spune-le ca nu ai fost multumit de serviciile lor si ca o sa-ti faci reviziile in alta parte. Asta o sa-i doara mai tare decat opc-ul.
Bafta!

Scris: 08 Sep 2008, 13:35
de Sylver
hehe, da stiu cum e cu serviciile in Romania. Insa se poate bine si la noi. Am fost cu un amic sa ia un avensis acum ceva timp, si vreau sa spun ca oamenii chiar s-au comportat asa cum ai spus tu ca e in Germania. Plus ca dupa revizie, a gasit agatat un pliant pe schimbatorul de viteze cu numele persoanei ce a facut revizia, cu semnatura, cu tot. Deci macar isi asuma o responsabilitate. Daca la ei se poate, la altii de ce nu s-ar putea? (desi sincer, la majoritatea nu se poate:D). In fond problemele care le-am avut la masina au fost minore, chestii de consumabile, gen surub lipsa, stergator cu defect..dar din cauza lor a trebuit sa mai fac eu drumuri pe la ei pe la service. Iar astea le puteau monta & schimba la livrare daca o faceau cum trebuie.

In rest de masina ma bucur din plin:) Am trecut de 1000 km, am urcat-o la 5000 de vreo 2-3 ori asa ca sa vad cum se comporta. In rest toate bune. Am probat si mp3-ul, e foarte ok, desi se mai opreste uneori melodia pt vreo 2 secunde, nu mi s-a parut prea pretentios la calitatea cd-urilor.

Scris: 22 Sep 2008, 23:26
de Sylver
Update: masina merge ceas, ma urc cu zambet la volan, cobor cu zambet. Acel greieras aparut la inceput a disparut demult. Am mers pe drumuri destul de proaste cu masina pana acum, si nici un sunet in habitaclu pana acum. Am testat mp3-ul cu niste CD-urile intr-o stare mai precara si spre surprinderea mea, a mers perfect. Foarte multumit.

Acum strang bani (cash, sa nu sparg vreun cont:D) pentru a-mi lua jante de aliaj (sunt o prioritate) pe 16" (de la Rial: modelul Modena sau Porto, nu m-am hotarat inca; mi-as fi luat pe 17", dar mai era nevoie si de alte anvelope, asa ca zic pas, dar nu 100% hotarat; mi-e sa nu imi para rau mai tarziu ca nu am pus de 17", dar parca in acelasi timp stiind ca merg si pe drumuri mai proaste, as prefera de 16")
Urmeaza apoi stopuri cu led pe spate (nu stiam daca dau bine, dar am vazut masina lui ace in poze si m-am convins de triplele spate:) Am vazut pe un site ca ar costa vreo 250 euro; stiti in alta parte mai ieftine?). Pe termen mai lung vreau si o bara fata de FR si poate un eleron si ar arata foarte bine zic eu.

Scris: 23 Sep 2008, 00:55
de Sylver
Ma uitam pe accesoriile originale Seat ca vreau sa imi schimb nuca de la schimbator si am dat peste o plansa de bord imitatie de aluminiu:

http://www.seat.com/com/generator/su/co ... /main.html

Si-a pus cineva? Sau ati vazut cum arata in realitate?

Scris: 19 Oct 2008, 19:31
de Sylver
Masina merge impecabil, dar consuma de sparge. La 115 km/h, pilot automat, aveam 7.8 - 8.1l/100 km. La 100 km/h, tot pilot automat, imi ia 6.9 - 7.0l/100km.Pun asta pe perioada de rodaj, pt ca focus-ul pe pilot automat, aceeasi viteza de 100 km/h, imi ia 5.7 - 5.9l/100km. Vedem cum se prezinta dupa vreo 10 mii de km, acum am 1500. Deci teoretic ar trebui sa se mai lase.

Intre timp mi-au "insemnat" si masina in vreo 3 locuri plus vreo cateva zgarieturi ( si toate se vad, masina fiind neagra), desi e parcare platita, vine oricine pe acolo, unii nici nu platesc si tin masina cu zilele. Prima zgarietura mi-a facut-o un pustan de 18 ani, incepator, cu o gioarsa de Fiat de acum 20 ani. Desi avea in stanga mea liber vreo 10 metri, a parcat direct langa mine de nu mai puteam sa intru in masina pe usa soferului. Rezultatul: lovitura si zgarietura. In fine, i-am lasat o foaie mare pe parbriz "Cat te-a costat carnetul?". Am uitat sa zic, are masina de Arges...faimosul Pitesti. Acum cateva zile ma uitam pe geam si tocmai ce vad langa mine parcand un tiganus cocalar cu vreo 4 puradei si un Q7 alb. Ma si gandesc: "ahh poate ma loveste si asta". Rezultatul a doua zi: nu una, nu doua, ci 3 lovituri in usa dreapta spate. 2 au iesit la polish mai mult sau mai putin, insa una nu. Aici va cer voua sfaturi sau sugestii: tabla nu e indoita, initial am zis ca mi-a luat vopseaua, dar la pipait nu se simte nimic. Deci cred ca e vopseaua lui pe a mea. Am dat cu polish si am mai redus marimea loviturii (mentionez ca e destul de mare): sunt mai multe dungi, ceva gen o lovitura simpla si apoi o raschetare a suprafetei pe o distanta de vreo 3-4 centimetri.

Stiti alte solutii ce pot fi incercate pt a rezolva problema? Am inteles ca ar fi nu stiu ce spray special, dar nu stiu mai multe.

Scris: 19 Oct 2008, 19:45
de lexus
Cam marisor consumul...

In legatura cu zgarieturile si polishat-ul, se zice ca daca zgarietura nu se simte la mana se la la polish. Parerea mea e ca oricat ai polisha la o zgarietura nu tocmai fina, tot ramane urma, chiar daca nu foarte vizibila. Cel mai bine e sa te obisnuiesti cu astfel de evenimente, mai ales ca masina e neagra. Probabil doare pentru ca masina e noua si sunt banii tai, dar alta solutie in afara de garaj nu prea vad.

Sa-ti spun clasica replica "tot un morman de fiare e" pentru a te inveseli? :D

Scris: 19 Oct 2008, 19:56
de Sylver
Ma gandesc ca poate exista ceva "polish profesional"? Adica eu stiu, ceva scule specifice, solutii, etc? La asta ma refeream.

Consumul cred ca mai scade. Am mers cu un Golf V 1.6 cu vreo 40 mii la bord si consuma mai putin cu ~1l in afara si vreo 2 in oras.