Ca sa mai completez una din pataniile mele din vara trecuta , si care este legata tot de ESP-ul masinii, urmatoarele s-au intamplat:
Fara avertizare mi s-a aprins martorul ESP in bord, acesta anuland totodata si functiile acestuia , inclusiv butonul de on-off al acestuia.
Asa cum a inceput , asa de repede si-a revenit. Opream motorul si totul revenea la loc...dar nu tinea mult si devenise stresanta problema.
Senzorul se afla sub volan , bine montat prin apropierea pedalei de frana.
Descriere opratiune:
Demontare de sub volan>> dus in casa si inceperea unei munci de sisifus, titanica si grijulie pentru a scobii rasina turnata peste placuta elecronica care se afla pe fundul acelui senzor, adanc si bine ingropat !!.
Dupa ce am avut norocul sa scobesc acea rasina , fara sa stric placuta cu circuitul si cu chipul respectiv, am trecut la curatarea definitiva si degresarea acesteia>>> relipirea chipului pe pozitia corecta>> Punerea placutei pe fundul senzorului>>> astuparea si etansarea cu silicon de baie - dooh !!- >>> uscare peste noapte>>> remontare in masina>>> testat cu succes + o economie de 5,5 milione lei in buzunarul meu , cu care am facut 3 plinuri si am ajuns in Germania !!!
Urmatoarele poze sunt pur informative pentru cei care ajung in situatia mai sus descrisa.
Se ajunge la defect deoarece fludorul cu care a fost lipit chipul pe placuta ( circuit) , se dezintegreaza, si in final, 1 sau mai multe picioruse se desprind total, ceea ce duce la nefunctionarea ESP-ului!!
La finalce sa spun >> CURAJ>> totul merge perfect de 8 luni de zile, si iarna a fost si este un test suficient de bun !!
Ordinea pozelor este cea care decurge din pasii facuti, respectati pasii facuti. Dupa ce sa scobit pana la placuta , dezlipiti cele 3 picioruse care apar cu orificiile in sus, apoi aceasta trebuie trasa cu forta in sus- ca sa puteti curata si restul. Chipul sta cu fata in jos, deci la scobire nu se ajunge la el.