Azi am mai trecut cu masina prin 3 service-uri, in primul mi-a pus masina pe tester si....uimire...nici o eroare..
..ce sa cred..k e de bine sau de rau....merg cu respectivul 5-600 m sa se convinga k nu-mi face placere sa merg di service in service si k am intr-adevar o problema cu masina, revenim la service baga iar masina pe tester si gaseste " vezi Doamne " ceva : Eficienta catalizator 0. " ..- uite de aici e problema.. ", merg la SERVICE-ul 2 ca sa-mi scoata catalizatorul, aici 2 baieti destepti imi spun ca nu am probleme cu el si ca daca-l scot il scot degeaba ca tot asa o sa faca, m-au indrumat insa catre un al 3-lea SERVICE, undeva pe str Nasaud ( Buc ), acum ma gandesc un pic si zic sa dau o fuga totusi la SERVICE-ul unui cumnat care am jurat k nu mai trec pe acolo dupa 2 reparatii de 16 mil pt fulie de la compresor respectiv 7 sau 8 mil pe un rulment fata si unu spate, in fine, merg la el aici alt baiat destept cu laptop
, baga masina la testare, cand....ati ghicit 0 erori, ( si eu care imi doream asa mult o eroare
) , regleaza din laptop acceleratia care avea o intarziere de 3% si zice sa plec in probe, normal masina nu a mai facut nimik dar nu k mi-a reparat-o ci asa pur si simplu ca face doar cand vrea
la 17:00 plec spre serviciul sotiei, problema incepe iar
( de parca se oprise..
Acum pe seara in drum spre fotbal, apropo poate organizam un meci de fotbal ca tot veni' vara
, un prieten se urca la mine in masina si constata k a avut si el aceiasi problema, de vina sunt BUJIILE SI FISELE, care se schimba la aprox 40 000 km sau cand problema apare, cand o accelerez bujiile si fisele nu mai dau scanteie la timp iar benzina ramane ne arsa sau cam asa ceva.
Urmatorul drum AUSBURG pentru a comanda bujii si fise.
TO BE CONTINUED.......