Pagina 1 din 1

Relantiu scazut

Scris: 08 Oct 2008, 20:49
de yony_lzr
Buna seara!
Revin si eu cu o mica problema: fratele meu are un toledo din 2001, motor de 1.6 16 v si are relantiul mic, cam 600 rot/min, mentionez ca acceleratia nu este pe cablu, are ceva electronic...si vreau sa stiu daca se poate face ceva sa creasca...relantiul ca e foarte rau.Prin oras, vara dadea drumul la clima sa-i mai creasca un pic relantiul.

Multumesc si sanatate maxima!

Apropos! Cauta si pleoape, daca are cineva sau stie unde se gasesc...va rog sa ma anuntati!

Scris: 08 Oct 2008, 20:50
de Bamse
stai asa.....ca la 1.6 asa sta relantiul!!!!din cate stiu eu cel putin.
tremura masina, deranjeaza acel relantiu scazut!?

Scris: 08 Oct 2008, 20:50
de marian_iam
despre pleoape ... incearca la bazar. erau ceva baieti care vindeau, confectionau asa ceva!

Scris: 08 Oct 2008, 20:56
de yony_lzr
nu stiam de relantiu, eu am pe cablu. dar nu se poate regla cu ajutorul unui tester? cat despre pleoape noi suntem din Vaslui si nu cred ca o sa avem drum prin Buc. Daca gaseste cineva , il rog sa ma anunte !

Scris: 08 Oct 2008, 22:30
de dany19940
Atat trebuie sa fie relantiul la masina asta.In jur de 630 rpm.Daca nu ai vibratii ciudate,lasa-l asa.

Scris: 09 Oct 2008, 06:07
de marian_iam
yony_lzr ... poti sa faci comanda la firma ... si se trimit prin curier ... deci, nu este mare deranjul ...
ideea este sa vrei! :D

Scris: 09 Oct 2008, 09:29
de gamer555
confirm asta cu relantiul, si la mine cu aerul oprit sta pe la ~650-700, deci nu e vorba de nicio problema.

Scris: 15 Oct 2008, 21:29
de yony_lzr
multumesc mult pentru sfaturi, cat despre pleoape, m-ar interesa un pret.

relantiu instabil

Scris: 15 Apr 2009, 20:17
de yony_lzr
Bine v-am gasit!
Sa incep cu inceputul!Am fost la colegul Dany19940 din Onesti si mi-a spus ca terbuie schimbata sonda lambda si de aici incepe balciul: luni am schimbat sonda si in drum spre casa a inceput sa-mi faca figuri relantiul asa ca mi-am facut din nou programare pentru miercuri, azi cand am ajuns la service, pune testerul pe ea si-mi zice ca sonda lucreaza normal dar trebuie curatat corpul de admisie. Zis si facut: scoate racordul de la filtrul de aer care duce la carburator(cred) si-i da cu un sprey in ,,carburator'' cu motorul pornit si putin accelerat, dupa asta mi-a recomandat un aditiv pentru benzina, l-am pus in rezervor si relantiul a luat-o mai razna decat inainte.
In timpul mersului nu am treaba, trage de rupe, dar la relantiu acul oscileaza intre 1000 si 1400 rot/min si apoi scade mai jos de 1000 si iar incepe balciul.

Inainte sa ma duc inapoi sau la alt service ce-mi recomandati?
Poate fi de la motorasul de mers in gol?

Orice sfat este binevenit!
Multumesc!

Re: Relantiu scazut

Scris: 15 Apr 2009, 20:30
de BALTAZAR2003
Salut, te rog sa nu deschizi topicuri aiurea, am unit cele doua topicuri, intrucat se refera la probleme de relantiu, si sunt deschise tot de tine.

In benzina si ulei NU se pun aditivi!
Faptul ca s-a folosit un spray nu inseamna ca s-a curatat clapeta, trebuie demontata, spalata si apoi remontata si recalibrata.recalibrarea se face automat cand pui contactul, in cazuri rare este nevoie sa umbli la reglaje din soft.
Mergi la acelasi service sa faca treaba corect, doar ai garantie la lucrare.
Este doar o intamplare, ca dupa schimbarea sondei lambda, sa mearga neregulat motorul, de obicei este invers, cand este defecta sonda merge aiurea si consuma mult.
Bafta. :D

Re: Relantiu scazut

Scris: 15 Apr 2009, 20:37
de yony_lzr
Imi cer mii de scuze!
Cat despre aditiv, omul era sigur de ce spune ca a lucrat in Germania asa ca am cedat.
Am sa merg vineri inapoi la el!
Multumesc mult!

Re: Relantiu scazut

Scris: 15 Apr 2009, 21:44
de dany19940
Sonda trebuia schimbata, defectul la scanare a fost "semnal slab". La citire in grupurile de masura, valoarea citita in loc sa varieze in jurul lui 1 , era undeva la 0,06 parca. Deci semnal ioc de la ea. Cel la care ai fost a gresit cu curatarea clapetei. Trebuia data jos si spalata bine de depuneri si, dupa ce o montezi la loc, trebuie facuta adapterea ei cu Vag-Com. Cand ai fost la mine, am facut operatia asta. De aia te intrebam de EGR, ca am vrut sa fac si recalibrarea ei. Dar....nu are motorul tau, fiind Euro 2. Mai bine mai faceai o excursie iar pana la mine, ca acum e vacanta. Tine-ne la curent cu evolutia situatiei !

Re: Relantiu scazut

Scris: 14 Mai 2009, 20:35
de yony_lzr
Dupa schimbarea clapetei(cu una sh) tot aveam probleme cu relantiul instabil dar in sfarsit am rezolvat problema relantiului, azi am efectuat resetarea adaptarilor, dupa care am trecut la adaptarea clapetei si surpriza...cand am pornit motorul, acul a ramas la 850 rot/min.
Resetarea si adaptarea s-a facut cu vag-com.
Multumesc inca odata domnului Dan(dany19940), un om de milioane! :D

Re: Relantiu scazut

Scris: 04 Iun 2009, 20:24
de bertzi43
si la mine relantiul sta tot la 650 rot/min si nu ma deranjeaza
tot cu vagcomul se poate mari turatia.........a explicat ghita_celofan intr-un post cum se poate face

Re: Relantiu scazut

Scris: 03 Sep 2009, 11:28
de FlorentinPavel
Si la mine sta la fel ralantiul, mi-a zis un mecanic ca e foarte bine asa si ca daca vreau neaparat sa-l maresc o sa cresc si consumul de carburant. Sunt incantat de cum functioneaza masina, fiindca parca se odihneste in mers si la turatii mai mari, deoarece are ralantiul scazut. Nu cred ca e oportuna modificarea electronica a ralantiului.