de patit nu am patit nimic, masina mergea la fel ca inainte. erau doua probleme pe care as fi vrut sa le rezolv - acel o-ring ciupit la un injector si verificarea conexiunilor la sonda lamba 1. de prima problema nici nu s-au ocupat, au zis ca "asa e sunetul normal la motor", desi se aude un fasait, si le-am explicat de la ce se aude asa. iar de a doua problema nici nu stiu daca s-au ocupat, odata ce ala imi vorbea de urcat pe borduri pe masina si eu i-am spus de sonda 1 care nu are nicio treaba cu asa ceva, iar concluzia a fost ca "trebuie schimbata", si pt asta am platit 100 euro. le-am si zis expres ca nu vreau scan cu vag-comul pt investigatie la sonda, pt ca TOT LA EI facusem asta acum 1-2 luni.
m-a deranjat si felul cum mecanicul parea grijuliu - "nu, noi nu recomandam schimbarea unor piese care costa mai mult fara verificari temeinice". pe naiba, data trecuta cand am fost la ei mi-au facut un simplu scan, a completat prin teste cu valori "din burta", fara sa masoare nimic, mi-a resetat eroarea si mi-a zis ca daca reapare trebuie sa schimb piesa. normal ca nici nu am apucat sa plec de acolo si mi-a reaparut martorul, odata ce nu au facut nimic nimic
si acum, a doua oara, le-am zis clar ce trebuie verificat si ma trezesc ca platesc jumatate de sonda ca sa aflu ce mi-au zis si prima data. pai daca prima data eram langa el si punea valori din burta, acum cand am lasat masina acolo, sa cred ca s-au adunat toti mecanicii masteri si in urma analizei aprofundate au ajuns la aceasta concluzie ?
in fine, mi-au mai recomandat schimbarea unui pivot, am acceptat sa faca asta, m-a costat tot cam o suta si ceva de euro, si nici geometria nu a fost facuta dupa schimbare. aici poate nu e teapa, fraier am fost eu ca am acceptat, as fi putut rezolva problema mult mai ieftin apeland la "mecanicul personal" (fratemiu) dar care era indisponibil momentan.