07 Ian 2012, 01:52
On-T: Diferenta de talon amintita de tine este minima, poti face aceasta alegere fara sa stai prea mult pe ganduri. Diferenta la kilometraj este minora, nu te va afecta cu absolut nimic simtitor!
Daca masina este stock ca si suspensii, atunci e si mai bine, pentru ca nu o sa-ti loveasca nicaieri. Daca ai suspensie reglabila, este de preferat sa o ridici putin odata cu venirea nametzilor, macar pana la nivelul de stock.
Off-T: In functie de ET-ul si de J-ul jantelor, dar si de inclinatia spitelor, poti pune lejer jante de 17 pe ea, chiar mai multe modele de la mai multi producatori, ideea este sa poti proba inainte.
Asta in cazul in care ai aceasta oportunitate. Ridici masina pe cric pe toata axa fata, montezi jantele si poti porni motorul in treapta a 2-a, asta dupa ce ai verificat bine daca janta este prinsa la maxim in prezoane. Daca se invarte okay, poti face cateva bracari stanga-dreapta complete. Daca totul merge okay, atunci va fi okay si in mers. Bafta!
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2015 Audi A6 Avant C7.5 2.0TDI 190 CP, S-Line
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
2018 VW Golf 7.5R 2.0TSI 310 CP 4door Indium Grey