Pagina 2 din 3

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 04 Mar 2010, 16:53
de Aurash
sal Kos,
la mine sta perfect la relanti.. absolut nici o fluctuatie.
benzina bag permium 95 de la petrom.. am auzit si eu ca benzina de la ei este foarte proasta...
acum cateva luni am facut un plin tot de la petrom dar premium 99,nici o schimbare.. engine check a ramas aprins

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 04 Mar 2010, 17:32
de Kos
Aurash scrie:
sal Kos,
la mine sta perfect la relanti.. absolut nici o fluctuatie.
benzina bag permium 95 de la petrom.. am auzit si eu ca benzina de la ei este foarte proasta...
acum cateva luni am facut un plin tot de la petrom dar premium 99,nici o schimbare.. engine check a ramas aprins



Nici eu nu am avut niciun fel de fluctuație pe turometru.. Doar că scutura mașina, atâta tot... Decât să cred că e o problemă gravă, prefer să dau vina pe benzină.. :lol: :lol:

Apropo...În urmă cu ceva timp, am făcut un plin cu Efix de la Rompetrol.... Parcă parcă era o idee mai fășneață mașinuța... Cineva mi-a recomandat călduros Alto101 tot de la Rompetrol... Am să încerc...Orice, numai să nu mai văd check-engine-ul...:P

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 04 Mar 2010, 19:06
de DIP
Salut
Sa va spun ca si eu am aceiasi problema. NU trepideaza ,nu da rateuri si totusi...2 zile sta aprins,3 stins si tot asa.In urma cu 3 luni am fost la o testare VAG si mi-au spus ca toate motoarele de 1.2 si 1.4 au aceasta problema si ca este ceva normal.Nu stiu ce sa cred.Merg numai pe Efix de la Rompetrol si nu cred ca asta sa fie problema.Mi-au mai descoperit la test clapeta de acceleratie foarte murdara.Si dupa curatarea clapetei s-a aprins martorul motor.

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 04 Mar 2010, 19:46
de bluemoon
Interesant, dar cum trage masina dupa ce ai schimbat benzina? Nu se vede nici o diferenta?

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 04 Mar 2010, 20:03
de Kos
singura diferență am simțit-o după ce mi-am schimbat bujiile... După ce am schimbat benzina, nu am simțit absolut nik deosebit... doar, parcă, o firavă reducere a consumului...da și aia mică de tot...

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 05 Mar 2010, 17:26
de Aurash
In urma consultarii mai multor forumuri.. am decis sa schimb benzinaria de unde alimentez, pana acum alimentam doar la petrom... de acum inainte o sa alimentez la mol.. sa vad daca e vreo diferenta(poate se stinge martorul):)

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 07 Mar 2010, 23:28
de bluemoon
Te asteptam cu vesti.

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 11 Mar 2010, 22:39
de Aurash
am alimentat cu benzina de la mol...consumul.. cam acelasi.. poate putin mai ridicat
rezultatul? martorul a ramas aprins
singura mea rezolvare este sa schimb bujiile cred :(

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 12 Mar 2010, 08:44
de luci&dana
Imagine
asa s-a aprins ieri pe autostrada dinspre Bucuresti spre Constanta :( . Simptome:...masina nu se mai accelera, odata cu acel martor s-a aprins si alternatorul, fluctuatii foarte mari la relantii, masina trepida la relanti, iar cand incercam sa plec...pornea si mergea in suturi. Ce mi s-a parut extrem de dubios, era atunci cand schimbam vitezele...daca nu o faceam repede, se aprindea martorul de la alternator si se oprea motorul. adica...in punctul ala mort dintre schimbarea treptelor, turometrul revine la relanti...la mine se ducea pana la 0, se auzea un click, se aprindea martorul de la alternator si se oprea masina. asa ca la fiecare intersectie, am stat cu piciorul pe la acceleratie :( . pana ajung in service...adica peste vreo saptamana...astept pareri despre problemele astea.am sunat la Seat la service si au spus ca este o bobina si sa merg linistit acasa...asta cand mai aveam eu inca vreo 100 de km de autostrada cu viteza fenomenala de 60 ca mai mult nu vroia :D

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 12 Mar 2010, 17:37
de tibetan_afurisit
poate ai noroc(daca asta se poate numi noroc)si scapi cu o bobina,e mai ieftin,eu nu am avut si trebuie sa schimb sonda lambda (prima) la mine simptomele sunt urmatoarele,motorul nu mai trage,da in nas,nu sta in relanti,dar asta doar pentru o scurta perioada si doar cind e rece la pornire fiindca nu mai merge rezistenta de pe sonda (sonda functioneaza la temperatura mare pe baza gazelor de la motor astfel ca este necesar incalzirea ei cu o rezistenta la rece pina cind gazele fierbinti fac asta)astfel ca dupa ce se incalzeste motorul merge normal.

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 25 Mar 2010, 11:49
de luci&dana
nu merge oare rezolvata problema asta doar prin inlocuirea filtrului de combustibil? ma gandesc ca daca ar fi apa in benzina...daca se schimba filtrul isi revine

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 26 Mar 2010, 22:25
de alinush
Luci&dana...101% e de la bobine...trust me...am skimbat doua deja
Exact cum zici tu face...
Poti incerca si cu filtrul de benzina...da' nu cred ca e de acolo
Sonda Lambda nu e ...am skimbat-o si p-aia ...stiu ce simptome are motorul... trage normal ..doar ca are variatii la ralanty si consuma muuuuult si in timp buleste catalizatoru
Simpla rezolvare...cumperi o bobina.. si o pui pe fiecare bujie...si vezi de unde e buba...
Faza e ca bobinele alea pot sa intrerupa si fara sa fie distruse...gen rupte sau ceva...
Eu zic sa incerci ...eroarea de bord dispare ...daca nu imediat..dupa cateva minute...
Bafta

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 26 Mar 2010, 23:59
de blecota
fratilor va zic din sursa sigura....martorul ala sta aprins la 80% din ibize..e moartea lor..sonda lambda, bobinele, fisele..proaste. eu merg cu masina aprinsa de vreun an..am schimbat filtre, bobine,bag benzina buna si se stinge o luna apoi se aprinde iar..nici nu ma singhisesc sa ma mai duc la tester...

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 28 Mar 2010, 09:46
de luci&dana
aici te contrazic...am mers cu destule seat-uri si nu am vazut asa ceva aprins aiurea, decat daca intr-adevar este o problema. :wink: . de la bobina ma astept si eu sa fie...sper doar sa fie cat de cat ieftina reparatia :D

Re: Becul cu eroare la motor

Scris: 29 Mar 2010, 23:43
de luci&dana
luci&dana scrie:
nu merge oare rezolvata problema asta doar prin inlocuirea filtrului de combustibil? ma gandesc ca daca ar fi apa in benzina...daca se schimba filtrul isi revine

rezolvata problema prin inlocuirea bobinei nr. 3 :bounce: ...cost 200 de ron cu tot cu manopera la dealer-ul Seat