Pagina 2 din 2

Re: probleme neidentificate

Scris: 05 Iun 2013, 12:41
de bgd_b92
Salut..imi pare rau de ce ti s-a intamplat...pai daca schimbi airbagu si pui testeru sa iti stearga eroarea automata iti dispare martoru nu? :? La servo ai verificat daca mai ai lichid ? posibil de la impact sa se fi spart ceva pe acolo sau sa se fi rupt un furtunas ceva..din cate stiu eu ( dar sper sa ma insel ) centurile nu merg deblocate daca ai avut accident ( trebuiesc schimbate )..dar mai asteapta si sfaturile altor colegi.

Parerea mea e sa mergi la un servis bun sa iti faca o constatare calumea...si apropo, de ce te intereseaza pe tine ce trebuie sa schimbi? A fost vina ta? sau vrei sa recuperezi banii de la RCA-ul vinovatului ?

Re: probleme neidentificate

Scris: 05 Iun 2013, 13:12
de Undertacher
Sa inteleg ca ai fost vinovat,altfel mergeai la service si nu aveai de ce sa-ti bati tu capul.
In legatura cu erorile din bord la airbag daca pui testerul iti spune daca e stricata unitatea de control a airbag-urilor,daca e buna schimbi airbag-urile si se rescrie sau scrie softul din cate stiu.
La centuri exista o capsa detonanta care la impact se activeaza,ar merge deblocata insa la urmatorul impact(sper sa nu mai fie) nu mai are ce sa actioneze asa ca schimbale.

Sent from my phone using Tapatalk

Re: probleme neidentificate

Scris: 02 Sep 2013, 21:19
de nanacutzu
salut, am un seat ibiza 1.9 sdi 2004 si am o problema cu temperatura apei. am observat ca uneori cand cobor acul indicator scade la 70 de grade. a mai patit cineva asta? multumesc

Re: probleme neidentificate

Scris: 02 Sep 2013, 22:21
de dany19940
Nanacutzu (cred c-a fost obraznic cutzu ala), schimba sonda de temperatura a motorului.

Re: probleme neidentificate

Scris: 03 Sep 2013, 05:44
de bgd_b92
Dany..nu e termostatu? Si depinde..daca de exemplu cobori un drum de munte in frana de motor mult timp este normal sa mai scada temperatura;

Re: probleme neidentificate

Scris: 03 Sep 2013, 06:51
de dany19940
Nu-i normal sa scada temperatura, pot si sta la relanti 5 ore ca temperatura trebuie sa stea constanta la 90. Acum am vazut ca el are SDI. La diesel e mai plauzibil sa varieze temperatura cu sarcina, dar mai mult la TDI-uri. Ajung si mai greu in temperatura decat benzinele. Se poate face o scanare, vazand in grupurile de masura daca temperatura motorului e aceeasi cu cea afisata in bord - sunt senzori separati din cate stiti, dar in aceeasi carcasa. Daca temperaturile sunt egale, atunci e posibil sa fie termostatul putin bolnav.