Buna ziua tuturor forumistilor! Am tot cautat pe site cum se manifesteaza o volanta stricata dar inca nu am aflat...
Sa va spun povestea mea... Masina a mers bine o perioada, apoi a inceput sa nu mai "traga", prin urmare am crezut ca a murit discul de ambreiaj.
Am fost la service, si am schimbat discul, dar doar discul fara nimic altceva (placa presiune,volanta,etc...). Dupa inca aprox 10.000(max) deja a inceput sa ma lase iar ambreiajul. Tipul de la service cand mi-a dat jos vechiul ambreiaj mi-a zis ca era plin de vasilina/unsoare... E posibil sa fie altceva stricat si de aceea s-a stricat si discul iarasi? Ar trebui sa schimb disc+placa presiune, sau si volanta? Nu am trepidatii foarte mari pt o ibiza, adica mi se pare ca merge bine masina, singura problema e ca dupa ce accelerez, cand o las pe relante se aude un "rontait metalic" care dispare atunci cand accelerez sau pun piciorul pe ambreiaj. In plus cand revin la relante imi ramane si usor turata-aprox 1000.
Cam ce credeti ca ar putea fi? Ce credeti ca ar fi bine sa schimb? Cum se manifesta o volanta stricata? Din ce cauza s-a stricat atat de repede discul?
Multumesc mult!