E un service in zona mea care mai spala catalizatoare, si de benzine, si de diesel. La benzine e mai simplu din cate zic ei. Poti incerca si tu, cu apa fierbinte si bagi mult "Pur universal". Nu-i o gluma, baietii au reusit sa desfunde multe catalizatoare de masini foarte scumpe, de microbuze, etc. La diesel e necesara o preinmuiere a catalizatorului cu gaz lampant sau chiar motorina, si apoi aplicata spalarea. Ideal ar fi daca ai putea face un circuit continuu de solutie pe invers, adica dinspre evacuare spre intrare. Un recipient cu solutie, o pompa, un filtru si furtune de legatura. Oricum pentru operatia asta se da jos tot traseul. Si este necesar de a se mentine temperatura relativ mare a circuitului. Adca macar sa scufunzi toba respectiva in apa fierbinte. Se lasa cu solutie in ea cam 24 de ore, apoi cu apa calda se spala cu jet invers circuitului normal al gazelor. Sa vezi ce "latei" ies din ansamblu !!!
Asta merge si la masinile cu DPF-ul, din ce am vazut la ei. Pentru cazurile mai complicate, baietii au o solutie pe care o tin la secret, n-au vrut sa-mi zica ce este, cu care incep spalarea. Apoi tot cu "Pur" continua. Oricum, masini care au venit taraindu-se sau cu becul de "Engine check" aprins in bord acolo din cauza catalizatorului, au plecat pline de viata. Asta separand eventualele alte probleme avute.