alkatraz83 scrie:Nu te tenteaza o resoftare .si eu am tot motor mic si m`ar tenta dar nu stiu ce riscuri implica. ma sfatuiesti sa`i pun jenti de 15 aliaj sau tabla 14?
Sincer m-am gandit si la treaba cu resoftarea....dar sincer nu prea ma incanta....pentru ca pana la urma ce as castiga.....???
Eu ma gandesc sa imi schimb motorul cu o versiune de 1.8T...atunci da....inevitabil o sa resoftez calculatorul....
Ca si riscuri....sincer sa fiu cu tine...nu cred ca exista nici macar unul...Pentru un motor normal aspirat cresterea de putere ... teoretica .....este de 8-12%....Asta pe foaie....caci in realitate lucrurile pot sta altfel....dar asta nu o poti dovedi decat pe un stand dyno....Cu cresterea asta nu ai cum sa afectezi motorul...nici macar debitmetrul masinii....in cazul masinilor cu debitmetru....
Ca si jante....cred ca nu ai cerut parerea cui trebuie....uita-te la mine....am niste jante mari...cu un talon la anvelopa cat se poate de mic....Asadar eu nu stiu cam cum vrei tu sa fie masina....comfortabila....sportiva...stabila....etc...Mie unul imi place sa fie cat mai sportiva....aratoasa....stabila....Incercand sa ma pun in pielea ta in functie de intrebarea adresata....CLAR..NU 14" de tabla....in nici nu caz....Macat 15" de aliaj....cat de cat se schimba ceva la masina,....Look...stabilitate...si sa stii ca nici comfortul nu prea scade....caci eu prima data am avut de fabrica jante de 15"....
Te mai gandesti....ne mai sfatuim....mai discutam....si pana la urma vom rezolva dilema....
Don't drive faster than your guardian angel can do....
Ex. SEAT IBIZA 1.2 64CP....