Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

19 Oct 2013, 15:04

Masina mea a primit urmatoarele:
Filtre UFI(cica s-ar pune din fabrica,si am zis sa vad cum se comporta)
Ulei Liqui Moly Sinthoil Hight Tech 5w40
Discuri frana fata ATE(cele puse acum 3 luni s-au ovalizat deja)
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: seatul meu

20 Oct 2013, 13:24

E vreo diferenta cu noul ulei? Inainte ce aveai? O sa trec si eu pe LM si sunt curios :D
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

20 Oct 2013, 18:25

Inainte aveam Motul X-Cess am fost multumit de el,dar am zis ...ia hai ma sa incerc si LM ca tot il ''pupa in fund''multa lume
Abea l-am schimbat azi,ca prima impresie sa zic ca este un pic mai silentios motorul,dar vedem cum se comporta in timp,te tin la curent peste 1000 de km
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: seatul meu

20 Oct 2013, 18:56

Mersi bre. Sunt curios iarna la temperaturi foarte scazute daca isi face bine treaba, si daca nu il consuma, normal
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

20 Oct 2013, 19:07

Bogdane nu stiu,dar mie masina nu mi-a consumat niciodata ulei,fie el Castrol fie Motul
De la schimb la schimb nu am adaugat niciodata ulei
Apropo la filtru de benzina mi-a dat cu regulator de presiune de 3 bar,insa cel dupa masina este de 4 bar,o avea ceva?
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: seatul meu

20 Oct 2013, 19:11

Habar nam...tin minte sigur ca un coleg avea o problema din cauza filtrului, si ca zicea ca l-a schimbat cu unul mai mare si s-a rezolvat...dar numai stiu cum/ce/cine...eu habar nam de care am..stiu doar ca luasem unul si nu s-a potrivit. Apoi am luat unul mann si nicio problema.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

21 Oct 2013, 12:33

Poate stie cineva raspuns la intrebarea mea...filtru de benzina trebuie sa fie de 4 bari sau merge si de 3 bari?
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))

 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: seatul meu

21 Oct 2013, 13:43

catalinutzu scrie:
Poate stie cineva raspuns la intrebarea mea...filtru de benzina trebuie sa fie de 4 bari sau merge si de 3 bari?


http://vwforum.promotor.ro/topic/34359- ... are/page-3 ia vezi niste info pe aici..poate te ajuta



" Daca vei monta regulator de presiune de 4 bari inseamna ca in rampa de injectoare o sa ai tot 4 bari. Cum timpul de injectie este calculat pentru o presiune constanta de 3 bari => ca la acelasi timp de injectie, prin acelasi orificiu va trece o cantitate mai mare de carburant. In scurt timp se va aprinde martorul "check engine" cu defect de "system too reach", adica amestec bogat ... in carburant.

Si viceversa e cam lafel: pui de 3 in loc de 4, vei avea cantitate injectata mai mica=> defect "system too lean", aka. amestec sarac.

Ca sa fii sigur de ce trebuie sa pui, inarmeaza-te cu VIN-ul si suna la un dealer Skoda sa iti dea exact presiunea de lucru a regulatorului filtrului"



"Gabriel, cred ca este o problema undeva: sunt 2 categorii de filtre: cele cu regulatorul setat la 3.5bari (care sunt de obicei cele din 2 piese) si cele cu regulatorul la 4 bari (care sunt de obicei-asa am intalnit eu pana acum-cele dintr-o bucata). Sa stii ca apar probleme in functionare daca se schimba intre ele aceste filtre. Si cred ca la masina ta trebuie un filtru cu regulator de 3.5 bar. Dar nu poti sti sigur ce iti trebuie exact decat sunand la reprezentanta Skoda, la piese de schimb, unde le dictezi seria de sasiu si iti spun exact ce-ti trebuie. Daca nu vrei sa suni poti sa-mi dai si mie un PM cu seria ta de sasiu si aflam.

Ca o concluzie la ce am vrut sa spun pana acum: nu amestecati filtrele cu regulatoare setate diferit, s-ar putea sa apara defecte pe calculatorul de motor de genul EVAP amissions, system too lean/reach. Verificati inainte la reprezentanta ce presiune de lucru are regulatorul cu care este echipata masina de fabrica!
Spor! "
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

21 Oct 2013, 13:51

Nu stiu ce sa zic...filtru de benzina a fost schimbat la reprezentanta ,si este de 4 bari,VIN-ul masini imi da ca trebuie sa pun de 3 bari...deci
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: seatul meu

21 Oct 2013, 13:52

Nici eu nu stiu ce sa zic...am dat un search in ideea sa te ajut..si ti-am aratat ce am gasit :hi in caz de probleme ( check engine aprins sau alte nebunii ) sti ce ai de facut :|
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

21 Oct 2013, 14:18

Pai acum ce sa zic,de 4 bari a fost pe masina de 4 bari sa pun,daca este de 4 bari pe masina si nu mi sa aprins check engine inseamna ca ala e :))oricum am vb la baietii de unde am luat filtrul si imi aduce unu de 4 bari(adica mi-l schimba pe cel de 3 bari)
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

27 Oct 2013, 19:31

Bogdane vroiai o impresie desre uleiul Liqui Moly...am facut in jur de 5-700 de km,ce sa zic...sunt placut impresionat,acum sper sa nu mi se para,dar imi cunosc foarte bine masina,in concluzie:
motor foarte silentios,parca si consumul de benzina sa diminuat,si parca se simte ca motorul este mai bine lubrifiat,parca trage si mai bine,deci e bun domle'
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
sergiu17
Mesaje: 103
Membru din: 15 Aug 2012, 15:48

Re: seatul meu

23 Ian 2014, 23:38

Salut. Si eu tot 1.4 bxw am si ma pregatesc de revizie...

Pana la urma ai folosit filtru de benzina Mann WK 69/2de 4 bari? A fost totul in regula?
Iar despre ulei - Liqui Molly mai bun decat Motul :D? Ce tip de LM ai pus?
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

26 Mar 2014, 19:41

sergiu17 scrie:
Salut. Si eu tot 1.4 bxw am si ma pregatesc de revizie...

Pana la urma ai folosit filtru de benzina Mann WK 69/2de 4 bari? A fost totul in regula?
Iar despre ulei - Liqui Molly mai bun decat Motul :D? Ce tip de LM ai pus?

Filtrul de benzina a fost UFI 4 bari
Iar de LM mie mi se pare f bun,a disparut aproape de tot sunetul de tacheti,e bun recomand
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Subiect Autor
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: seatul meu

25 Mai 2014, 21:06

Azi masina mea a implinit 10000 km, fara probleme majore pana acum, nici un pivot/buse/ambreiaj schimbate pana acum, fara check engine aprins in bord vreodata,sa schimbat la masina doar distributia la 90000 km discurile si cam atat restul sunt de fabrica
Imagine

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori