Am auzit de kisslorand (de pe forumuri, nu il cunosc personal, stiu ca face si remapari ECU). Chestia e ca (dupa cum ti-am spus) RNS-E la Audi utilizeaza alta platforma si alt soft (din cate stiu eu).
Chestia cu CAN 1.6 si 2.0...
1.6 si 2.0 denumesc variantele de semnal pe reteaua CAN si sunt versiuni diferite ale aceleiasi piese OEM, si anume CAN Gateway. Cele care au codul cu terminatie pana la litera "K" (parca) folosesc sistemul 1.6, cele cu terminatie dupa au sistemul 2.0.
Toate dispozitivele care convertesc semnaul 1.6 in 2.0 sunt aftermarket. Parerea mea e ca cel mai bine schimbi CAN Gateway-ul cu totul, e piesa OEM. Cred ca ultima varianta e cu "R" la sfarsit sau cu "Q"..
Ca o mini concluzie..Daca ceva nu merge, e clar ca piesa asta (CAN Gateway) e sursa problemelor. Semnalul de la butoanele din volan trece prin reteaua CAN si daca nu ajunge la RNS e doar din vina acestei piese. Personal cred ca toate eventualele probleme (comenzi audio, bluetooth, RNS firmware, etc) se pot rezolva printr-un upgrade la o versiunea noua de CAN Gateway. Si aici fac o paranteza..Eu am cumparat pt. mine o replica RNS, pe care din diferite conjuncturi a trebuit sa o vand.. Anyway, la mine pe masina (Seat Altea 2005, cu CAN GAteway 1K0 907 530
C), comenzille functionau fara probleme. Mai putin tasta de schimbare a surselor. Deci..depinde ce model de CAN G. e pe masina.
Totusi, cum ai spus si tu, poate exista si o problema de software coding la RNS. Trebuie vazut la fata locului..Eventual in momentul in care faci instalarea, da-mi un telefon daca sunt probleme..
Tine-ma la curent..
LE: Am uitat sa precizez, dar cred ca stii deja..Opiniile exprimate de mine NU reprezinta adevaruri absolute..Se bazeaza doar pe experienta si documentatie gasita pe net. Deci ceea ce spun eu s-ar putea sa fie diferit fata de opinia unui reprezentant tehnic de la un dealer Seat.
Mersi de intelegere..