Pagina 1 din 1

Turbina defecta

Scris: 21 Mai 2022, 19:24
de Simina
Bună. Am un Leon 5F 2.0TDI 184CP (2014). După o oprire brusca în drum, a depistat mecanicul ca e rupt axul de la turbo și trebuie reconditionata turbina. Puteți sa îmi recomandați un service pt reconditionat? Am auzit ca ar fi ok la Satu Mare/Cluj/București. Recomandați reconditionare normala sau hibrid?

Re: Turbina defecta

Scris: 23 Mai 2022, 07:26
de Cosmin
Reconditionare, nu te complica cu chestii hibride...
Firme care reconditioneaza turbine sunt cam in toate orasele, nu doar in orasele mentionate de tine. Cauta pe net, sigur gasesti ceva si in zona ta..

Re: Turbina defecta

Scris: 23 Mai 2022, 07:45
de Simina
Cosmin scrie:
Reconditionare, nu te complica cu chestii hibride...
Firme care reconditioneaza turbine sunt cam in toate orasele, nu doar in orasele mentionate de tine. Cauta pe net, sigur gasesti ceva si in zona ta..


Mersi de răspuns. Cel mai aproape de mine e Satu Mare sau Cluj, o sa o trimit în unul din aceste orașe. Voiam doar din experienta altora sa vad unde e mai ok.

Re: Turbina defecta

Scris: 23 Mai 2022, 07:46
de Daddy
Ca sa completez raspunsul colegului: care ar fi beneficiile turbinei hibrid la EA288 care are chargecooler (deci restrictie tehnica pe partea de aer) si este depoluat agresiv? Ce putere urmaresti? Pentru ca fara straightpipe sau catalizator sport, respectiv inlocuire chargecooler cu intercooler (ceea ce presupune un rebuild masiv al motorului, greu daca nu imposibil in Ro), greu treci de 250 de cai cu orice turbina/soft pentru ca ai aer insuficient la intrare si backpressure de la catalizatoare la iesire. Iar 220 - 230 de cai obtii doar din soft fara modificari hardware.

Re: Turbina defecta

Scris: 23 Mai 2022, 08:34
de Simina
Daddy scrie:
Ca sa completez raspunsul colegului: care ar fi beneficiile turbinei hibrid la EA288 care are chargecooler (deci restrictie tehnica pe partea de aer) si este depoluat agresiv? Ce putere urmaresti? Pentru ca fara straightpipe sau catalizator sport, respectiv inlocuire chargecooler cu intercooler (ceea ce presupune un rebuild masiv al motorului, greu daca nu imposibil in Ro), greu treci de 250 de cai cu orice turbina/soft pentru ca ai aer insuficient la intrare si backpressure de la catalizatoare la iesire. Iar 220 - 230 de cai obtii doar din soft fara modificari hardware.


Mersi de info. Am renunțat la hibridizare după ce m-am.mai documentat puțin, doar ca nu am apucat sa mai editez postarea.