Am avut o intalnire cu ei azi si sper sa-mi se ofere maine niste solutii. Mi-a placut faptul ca macar pare ca incearca sa remedieze corect problema si sper sa nu se dovedeasca a fi doar discursuri gratuite. O sa dau si numele dealerului dupa ce vad cum evolueaza lucrurile, indiferent daca o sa fie de bine sau de rau. De fapt, in functie de cum administreaza situatia, consider ca poate sa fie reclama pozitiva sau negativa pentru ei. Si desi sunt constient ca ei considera ca nu-i afecteaza prea tare "reclama" mea, macar oamenii care ajung sa citeasca ce scriu eu aici sa fie informati. Fiind si eu la randul meu administrator de forum, stiu cat de mare este puterea unei astfel de comunitati. Oricum, am inteles ca au aflat deja ca postez aici si chiar vreau sa-i multumesc celui care le-a spus.
Si revenind la subiect, sa spun si eu ce cred despre noul Leon. Motorul de 122 cu care merg acum este pentru mine exact la limita dintre banal si interesant. Dar asta e o treaba subiectiva si cred ca depinde foarte mult de pe ce masina vii. Eu am avut inainte un Audi A3 cu motor de 102 CP (modelul 8L, din 2001, la care a trebuit sa renunt pentru ca m-am rasturnat cu el si reparatia costa mult prea mult). Plus ca fiind inca in rodaj, nici nu-l fortez (chiar daca nu o sa-mi ramana mie masina, e pacat de ea sa o omor si ar fi pacat si pentru cel care o va lua dupa mine). Pot spune doar ca masina de test drive (care era tot de 122) m-a impresionat ceva mai mult si sunt sigur ca si motorul asta o sa-si arate cu adevarat valoarea dupa ce se termina rodajul. Exista totusi si un aspect neplacut: acel zgomot produs intre 2000 si 3000 de ture (mai sus nu am dus-o) despre care au vorbit si alti colegi forumisti. Mi se pare ca in treptele 3-4 se aude cel mai tare, dar stiu ca problema se poate rezolva in service.
Despre interior si dotari am (aproape) numai cuvinte de lauda. Masina are farurile LED, pachet vizibilitate, pachet iarna, media system plus, Seat sound si airbaguri laterale spate. Daca aveam indoieli in privinta farurilor, acum nu regret niciun pic banii dati pe aceasta optiune. Iar combinatia cu pachetul de vizibiltate e perfecta. Mi se pare ok faza scurta, dar asta e iarasi o treaba relativa si cred ca depinde foarte mult de pe ce masina veniti (pe vechea mea masina farurile bateau foarte prost, in special din cauza vechimii si a slefuirilor repetate, combinate probabil cu becuri proaste). E adevarat ca nu mai simt aceleasi materiale ca le vechiul Audi (care chiar si in 2001 avea unele detalii mult mai bine puse la punct decat Leonul din 2013), dar zonele esentiale sunt extrem de placute la atingere. A, si imi place la nebunie sistemul bluetooth si ma intreb cum am trait pana acum fara sa am functiile telefonului integrate cu masina
Plus ca acum ma gandesc serios ca ar fi fost interesant sa am si navigatia integrata. Sistemul audio este si el la inaltime (sau mai bine spus, la foarte bune inalte, medii si joase)
Suspenisia ma asteptam sa fie putin cam rigida pentru gustul meu, dar e chiar ok.
Singurele dezamagiri ceva mai mari sunt:
- proiectoarele cu becuri normale si combinatie de lumina galbuie cu lumina alba atunci cand ai proiectoarele aprinse (e bine ca nu sunt prea dese momentele in care trebuie sa le am aprinse);
- inlaturarea functiei de inclinare a oglinzii retrovizoare atunci cand dai inapoi (dar sper ca asta e doar o treaba de soft si ca la un moment dat o sa reapara).
Si o ultima precizare: e prima mea masina de culoare neagra si intr-adevar, se murdareste ingrozitor de repede. Dar chiar si murdara mi se par interesanta