La un Leon 1M se poate proceda asa:
- izolarea termica a compartimentului intercoolerului de compartimentul motorului - material izolant spumos pe panoul de plastic "anti-zgomot" care le desparte
- taierea de clape/fante in contraaripa de plastic pentru o buna circulatie a aerului prin intercooler (Audi TT si VW Touareg au deja din fabrica fante...)
- imbracarea furtunului care duce aerul de la intercooler la galeria de admisie cu un tub buretos izolant (furtunul se afla in drumul aerului cald care vine de la radiator)
- izolarea compartimentului motorului fata de cabina. Din fabrica exista un material izolant cu tabla de aluminiu dar se opreste imediat sub "traversa" de sub parbriz. Traversa si restul panourilor care se afla intre motor si cabina se imbraca in material izolant spumos cu folie reflectorizanta (din Bricostore)
- montarea de garnitura izolanta Power Gasket la galeria de admisie. Nu duce la un spor de putere sesizabil asa cum spune reclama, dar mentine galeria putin mai rece si e mult mai solida decat "tabla" care tine loc de garnitura din fabrica
- imbracarea tubului de inox care vine de la turbo la intercooler cu un material reflectorizant de inalta temperatura (Aluminized heat barrier). Are asa ceva din fabrica pe primii 20 cm si apoi mai jos langa blocul motor, dar sectiunea de mijloc e descoperita si trece la 5 cm peste galeria de evacuare. Dupa montarea materialului izolant poate fi atinsa cu mana, inainte nu era recomandabil
~Nautilus