Cu conditia sa depasesc toate probleme posibile avute de oricine, am nevoie de un sfat, ajutor sau o parere:
Am un Seat Leon 1,9 TDI 110 CP din 2000, motor AHF, achizitionat SH.
Probleme:
se aude un ticait puternic la motor cand este la relanti. Am cautat, m-am uitat si am descoperit ca intinzatorul de la cureaua la alternator este stricat, rupt, s-a scurs uleiul din el, din cate am inteles fiind hidraulic.
Vreau sa-l schimb, personal, dar am cateva nedumeriri. Trebuie sa schimb si rola intinzatoare?
Am cautat la dezmembrari si am gasit rola undeva la 1mil, era pe un motor de golf 4, dar nu gasesc intinzator, sau mai exact nu cum este al meu. M-am uitat pe net si am gasit doar asa:
Cel de pe masina arata ca astfel:
Ma refer ca se prinde de motor si se prelungese cam 7-8 cm in sus de la locul de prindere.
Nu stiu care este bun de cumparat si care nu.
Aveti idee la ce pret l-as putea cumpara SH?
Rola intinzatoare la fel, un pret se poate sh?
Maine revin cu niste poze detaliate.
Va multumesc anticipat!
O seara buna. Adi