Pagina 2 din 5

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 01 Sep 2010, 15:09
de djgaby11
adik nu trebuie sa ajung pe la servis cu ea. ce sa resetez k nu prea am idee??

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 01 Sep 2010, 15:14
de D'evil69
Pe un alt forum utilizatorul Snake CMC23 a descris in felul urmator procedura de resetare a mesajului de service:
"Resetarea se face exact asa si merge 100% .... am facut-o la mine de doua ori pana acum:
1. Cu contactul luat apesi butonul de resetare (trip km)
2. Tii apasat pana apare 0 (zero (pe kilometraj)
3. Apoi pui contactul (si inca tii apasat butonul)
4. Dai drumul butonului (cu contactul pus), si il rasucesti spre dreapta."

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 01 Sep 2010, 15:16
de djgaby11
aha ok ms ma duc sa incerc si revin sa zic dak sa rezolvat

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 01 Sep 2010, 15:18
de Bynx
trebuie sa mearga, ti-a descris ok colegul D'evil69

la punctul 2 daca nu mere cu apasat, incerca o rotire.

bafta!

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 01 Sep 2010, 15:35
de djgaby11
gata sa resetat ms merge 100% ms

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 17 Oct 2010, 17:52
de ebenize
Pai de resetat l-ai resetat dar deobicei acel martor service nu se aprinde cand trebuie schimbat uleiul sau cand trebuie facuta revizia? eu asa stiam...

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 29 Oct 2010, 09:05
de psyAlyn
Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva.
Acum dimineata mi sa aprins si mie acest martor.Sta aprins tot timpul.
Sa fie oare din cauza ca saptamana aceasta am scos ceramica din catalizator pt ca sa desprins.
Multumesc frumos pt ajutor.
Astept raspuns.

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 29 Oct 2010, 11:27
de ebenize
daca ai facut modificari tehnice.. tot ce e posibil.. daca nu poate fi si de la benzina in cazul in care ai alimentat o benzina mai proasta. Mie de ex nici nu stiu de la ce sa fie o data se aprinde o data se stinge.. dar eu totusi tind sa cred ca e de la benzina pentru ca atunci cand iau de la mol se mai aprinde. Am facut si o diagnoza si mi-a dat o eroare de la sonda lambda, am sterso de vreo 1 luna si am tot asteptat sa mai apara dar nu mi-a mai aparut de atunci. (intre timp am alimentat doar de la OMV)

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 29 Oct 2010, 16:34
de psyAlyn
Am fost azi la service pt un scan si problema a fost la sonda lambda.A dat ceva error din cauza ca am scos ceramica din catalizator.
Multumesc pt ajutor.
O zi faina tuturor.

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 13 Noi 2010, 18:13
de kloud
Salut,

Mi s-a aprins si mie martorul Check Engine (robinetul ala galben). De asemenea am scoasa o chestie ceramica de la catalizator, nu stiu exact cum se numeste.
Am mers cateva zile cu el aprins, apoi am profitat ca am mers pe autostrada si am mers putin mai tare si mai turat si s-a stins singur. Preventiv, am golit si rezervorul si am pus o benzina ceva mai buna, dar asta dupa ce se stinsese deja becul.
Ocazional, cand pornesc motorul, imi apare cateva secunde scris Service in loc de numarul de kilometri, apoi dispare si apare afisajul normal.

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 13 Noi 2010, 19:40
de RoshKtu
in legatura cu martorul "robinet" aprins in bord pot fi mai multe probleme...un vag-com ar spune mai multe...
Iar acel "Service" reprezinta o atentionare la un anumit nr de km 15.000 de obicei pt a face service-ul schimb de ulei.. etc... da-i un search ca poti gasi aici pe forum cum se reseateaza intervalul acela... daca nu cu vag-com-ul.

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 16 Noi 2010, 19:22
de raulraymond
eu am patit la fel cu acel martor, dupa ce am alimentat de la rompetrol efix (M-AM LUAT SI EU DUPA O RECLAMA TAMPITA, ca mna..."POTI SA CANTI LA ELE, DA??"), iar dupa ce am alimentat din nou de la MOL '98, adica acum o luna totul e ok, s-a stins singur. La o diagnosticare cu VAG-COM nu am gasit nici o eroare. Din punctul meu si al altor persoane de veedere e de la benzina. Multa lume am auzit ca s-a plans de EFIX.

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 16 Noi 2010, 21:11
de RoshKtu
raulraymond scrie:
eu am patit la fel cu acel martor, dupa ce am alimentat de la rompetrol efix (M-AM LUAT SI EU DUPA O RECLAMA TAMPITA, ca mna..."POTI SA CANTI LA ELE, DA??"), iar dupa ce am alimentat din nou de la MOL '98, adica acum o luna totul e ok, s-a stins singur. La o diagnosticare cu VAG-COM nu am gasit nici o eroare. Din punctul meu si al altor persoane de veedere e de la benzina. Multa lume am auzit ca s-a plans de EFIX.

ciudat ce zici tu.. eu numai de la rompetrol alimentez... si nu am nici cea mai mica problema... cand bag de la petrom 95 se opreste motoru la semafor... in principiu bag de la rompetrol mai tot timpil sau OMW daca nu... petrom 99+ sau cum se numeste...

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 17 Noi 2010, 09:16
de raulraymond
nu stiu ce sa zic. Alta explicatie nu am gasit. Atunci a fost prima oara cand am alimentat de la rompetrol, si dupa ce am alimentat s-a aprins martorul.

Chiar nush.. :(

Re: Martor chiudat aprins in bord

Scris: 17 Noi 2010, 18:14
de djgaby11
Mie tot de la benzina mi-a zis mecanicu ca sar aprinde martoru da tot rompetrol bag si acum si nu se mai aprinde.