Frumos mosntru. Intradevar imi inchipui ce amuzant trebuie sa fie sa stai stai la semafor, sa vina cu unu cu un BMW langa tine, si cand se face verde sa-l lasi in urma
Sa ai parte de cati mai multi km si depasiri fara incidente
corsi scrie:400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.
C_kst scrie:corsi scrie:400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.
ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ....
corsi scrie:C_kst scrie:corsi scrie:400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.
ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ....
un blow-off original ca cel de pe masina lui este de plastic si nu poate tine la o presiune mai mare de 1.1-1.2 bari.
ca sa scoti 400 de cai dintr-un motor de 1.8 chiar daca are "internele" si alte piese schimbate trbuie sa mergi cu minim-minimorum 1.5 bari si la presiunea asta ai varfuri de 1.8,presiune la care bov-ul original crapa.
corsi scrie:C_kst scrie:corsi scrie:400 de cai cu admisia originala si cu blow-off original.......greu de crezut.
ce legatura are b.o.v-ul cu caii ? uita-te in pozele care am cerut cu,capota deschisa,mai in urma...nu are admisia originala...poate doar filtru...care e ink in cutie...daca nu a fost schimbat si ala...si in legatura cu cei 400 de cai...in orice caz are peste 350 ....
un blow-off original ca cel de pe masina lui este de plastic si nu poate tine la o presiune mai mare de 1.1-1.2 bari.
ca sa scoti 400 de cai dintr-un motor de 1.8 chiar daca are "internele" si alte piese schimbate trbuie sa mergi cu minim-minimorum 1.5 bari si la presiunea asta ai varfuri de 1.8,presiune la care bov-ul original crapa.
Testosul scrie:Va rog sa incercam sa nu creem un FLAME pe acest topic.
@Corsi poate ca ai dreptate, insa eu pot sa-ti spun ca exista un Cupra 1P in Bucuresti pe care eu il stiu si este si user pe acest forum, care are doar evacuarea schimbata si soft facut la Rabanne, fara alte interne schimbate, si sare de 315 CP...si nu a crapat pana acum, in conditiile in care persoana respectiva chiar foloseste caii respectivi foarte des.
The teacher scrie:Testosul scrie:Va rog sa incercam sa nu creem un FLAME pe acest topic.
@Corsi poate ca ai dreptate, insa eu pot sa-ti spun ca exista un Cupra 1P in Bucuresti pe care eu il stiu si este si user pe acest forum, care are doar evacuarea schimbata si soft facut la Rabanne, fara alte interne schimbate, si sare de 315 CP...si nu a crapat pana acum, in conditiile in care persoana respectiva chiar foloseste caii respectivi foarte des.
Radu , aici era vb de alt motor , motorul lui Catalin se stie ca poate fii dus fara modificari majore de interne , vezi cazul cu S3 lui Nadir , pana spre 350 , dar un 1,8 nici eu nu am auzit sa fie atat de tare dus in sus fara modificari interne , este o mica diferenta intre generatia 1,8t 20 v , si motorele noi cu 16v , scuze de off , nu vreeau si nu a fost intentia de polua topicul colegului nostru , care indiferent de cati cai are ,are o masina pe cinste