Roger scrie:
Bara spate am dat-o singur jos in 10 minute. Piece of cake. Restul de 6 ore am baut berile
Undertacher scrie:Pentru ca in viitor si eu caut o solutie pentru parcare si ca m-ai starnit in cautarile mele am gasit alte 2 solutii pentru a nu gaurii bara.De curiozitate de ce ai preferat senzorii clasici in locul astora?
Hai sa o luam in ordine, banda aia nu iti vede ca un senzor niciodata, raza lui de detectie este mult mai mica. De exemplu daca ai un stalpisor mic de 30cm dai in el lejer, pentru ca raza bate cam asa:
Sincer nu m-am jucat cu banda magnetica pana acum, sa pot compara cu senzor dar din ce vad pe net si ce am citit si vorbit in stanga si in dreapta, nu e ceea ce pare. Camera nu vreau pe masina asta. Poate doar daca ii pun 2DIN intr-o zi
. Am luat la puricat tot ce era pe aliexpress, tot senzorii cu gaura sunt baza. Plus ca vroiam neaparat cu display mic sa-mi arate stanga dreapta etc, la banda magnetica iti arata doar intensitatea si poate sa fie stanga, dreapta sau mijloc, nu stii unde este obstacolul. Eu asa vad lucrurile, in cazul meu senzorii clasici sunt ceea ce am nevoie.
Astazi am apucat sa montez senzorii de parcare si atat. A zburat ziua imediat
Am demontat aproape tot interiorul pe partea stanga, dupa cum se vede in poze. Pentru ca m-am grabit. Am vrut sa ma leg la plusul de pe marsarier din luneta, fara sa ma duca capul inainte sa verific unde se split in 2 (unu stanga si unu dreapta) si sa ma leg de acolo, asa am facut pana la urma. Masa la caroserie. A durat destul de mult cu masurarea locului pentru fiecare senzor. Ce am vrut eu a fost mai dificil, sa nu fie prea in lateral sa-mi piuie daca trece cineva pe langa masina dar nici sa nu-mi prinda deloc "unghiul mort" nu vroiam, intr-un final dupa 2 ore de masuratori si probe a iesit exact cum vroiam. Gauritul a mers incet si bun decat repede si prost, am stat cu teama in partea stanga unde a fost reparata bara sa nu cumva sa-mi crape, nici vorba.
Demontat toata plasticaraia din interior, partea stanga unde vine montat unitatea:
Jos cu bara intr-un final
destul de murdara pe interior..
Aici se vede cat de bine a fost reparata bara, foarte multumit:
Demontat plasticele pentru a trage cablul de la monitor prin pragul din stanga (in poze am scos si plasticele de pe haion, dintr-o prostie):
Legat plusul la bec si minus la caroserie:
Gaurit bara si introdus cu grija mare senzorii, au o buza mica de cauciuc si inca 3 bucati mici pe fiecare parte sus, trebuiesc invartiti cu grija sa nu se taie acel cauciuc si apasat cu incredere pana se aliniaza cu bara:
Wire magement
Gaurit garnitura pe unde ies cablurile de iluminat numarul, pe acolo tragem cablurile de la senzori (trebuie lasat cablul de la senzori cat mai lejer, daca este tensionat iese in exterior senzorul):
Montat senzorii in unitate dupa graficul A - B - C - D unde A=stanga, B=stanga mijloc, C=dreapta mijloc si D=dreapta. Facut proba inainte de a monta bara.
Rezultatul final (bara nu e stransa toata, mai am de munca maine la ea). Senzorii sunt de o nuanta mai inchisa, ii vopsesc la primavara (cred, trebuie sa ma interes de costuri si daca influenteaza cu ceva detectia sau nu)
Maine ramane sa montez unitatea pe aripa, undeva ferit de umezeala. Si sa incerc sa montez (daca am timp) pedalele&footrest, frana de mana si aparatorii de noroi fata.