Ca de la un fost proprietar de G60 trecut la 1.8t către altul da-mi voie sa îți dau câteva hinturi.
Pentru uz de zi cu zi (dacă nu ești un fan al trantelii grave) nu are rost sa dai banii pe un B14 care nu este chiar ieftin.
Poți merge pe o fixa gen Koni str.t, Bilstein B12 (sau B8 combinat cu arcuri Eibach sau H&R) pe care dacă o dublezi cu un set complet de bucse poliuretanice o sa rămâi uimit de cum se schimba mașina.
Pe partea de performanța dacă ai de gând sa o resoftezi ia in considerare un BOV cu recirculare Forge ( dai banii odată dar ai scăpat de griji permanent).
Un kit de admise nu îți este necesar atât timp cât te rezumi doar la soft, face fata îndeajuns si un filtru panel in carcasa originala indiferent de firma (exclud filtre din Autovit).
Dacă vrei sa mai investești câțiva bănuți cu folos maxim gandeste-te la un intercooler frontal pentru ca cel de fabrica este o frectie si așa iar dacă o resoftezi o sa ajungi sa ai peste 70 grade in admise in o zi cu soare, concluzia o tragi singur.
Cam asta ți-as sugera din propria experiența, in rest multă bafta si succesuri maxime
.