HUNTER scrie:Initial nu iesi rau...dar dintr-un accident cauzat de arcurile taiate, s-a gandit omul ala cu tutorialul cum o sa iasa??? Iti spun eu, cu descarcerarea...
:lol:
sent from Allwiew V1 Viper
cu descarcerarea
)) buna asta
))
Eu te sfatuiesc sa mergi pe arcuri sport oem, tot cele originale fac diferenta. Merita fiecare leu investit in ele, in primul rand pentru siguranta.
Cei care taie din arcuri nu fac drumuri ca noi cu masinile, le au pt plimbari seara cu masina la 'sto, nu se confrunta cu drumurile bune ale patriei si nu au de nici un stres.
Pana la urma, ce-i bun se plateste, iar daca vrei o masina "low" dar sigura, e bine sa iei si telescoapele aferente arucrilor, pentru a nu aparea joc intre ele, arcurile stock vin cu telescoape stock, iar cele sport, evident cu cele sport.
Eu urmatorul lucru pe care o sa il fac pentru masina va fi chiar asta, arcuri OEM de Top Sport 1.6 16v . Drop de 2 cm, suficient cu jantele pe 17, iar rigiditatea va fi foarte buna zic eu