Pagina 2 din 2

Scris: 22 Dec 2007, 16:55
de Ciclistu
Mie mi se aburesc putin in partea de jos farurile dupa ce merg cu faza scurta...exista vreo explicatie ?

Scris: 22 Dec 2007, 17:06
de marian_iam
nu e aerisit bine farul. el are 1 sau 2 aerisiri dar cine stie...incearca asa cum am zis si poate se rezolva. Multa bafta!

Scris: 22 Dec 2007, 17:07
de Ciclistu
K, mersi, am sa incerc intr-o zi...

Max

Scris: 20 Feb 2008, 12:08
de Max
As dori sa adaug cateva argumente la comentariile de mai sus.
1. Intre autoturismele ce sunt importate in Romania si cele din afara nu sunt diferente calitative.
2. Diferentele apar doar la dotarile standard, prin adaugarea sau eliminarea unor dotari si prin eliminarea sau adugarea unor anumite motorizari in functie de legislatia fiecarei tari importatoare.
3. Avantajele cumpararii unui SEAT de la un dealer autorizar din Romania sunt: garantia dubla 2 ani (fata de 1 an in afara), facilitati si reduceri la piese si manopera, posibilitatea beneficierii de Sistemul Buy-Back si posibilitatea analizarii si a urmaririi vizitelor periodice la service ale autoturismului in momentul revanzarii.

Re: Max

Scris: 20 Feb 2008, 12:30
de Testosul
Max scrie:
3. Avantajele cumpararii unui SEAT de la un dealer autorizar din Romania sunt: garantia dubla 2 ani (fata de 1 an in afara), facilitati si reduceri la piese si manopera, posibilitatea beneficierii de Sistemul Buy-Back si posibilitatea analizarii si a urmaririi vizitelor periodice la service ale autoturismului in momentul revanzarii.


Aici as dori sa mantionez ca nu stiu care e avantajul la buy back in Romania, atita timp cat afara orice dealer face buy back la orice marca, adica nu trebuie sa ma duc cu Seatul cum e la noi doar la WeltAuto ca sa fac buy back si sa-mi iau alta masina.

Pentru Testosul

Scris: 20 Feb 2008, 12:44
de Max
Da. Intr-adevar si in afara se practica sistemul Buy- Back, dar acolo vei obtine un pret mult mai mic decat cel de la Welt-Auto din Romania.
Motivul pentru care in Romania, la Welt-Auto sunt evaluate numai autoturismele din grupul Porsche care au fost importate prin intermediul Porsche Romania este necesitatea urmarii intretinerii autoturismului in service-urile autorizate si al doilea motiv ar fi faptul ca Welt-Auto poate acorda garantie numai la autoturismele din acest grup.

Scris: 09 Mar 2008, 22:17
de a_ionut
Teoria conspiratiei cu masinile fabricate diferit sau cu unele defeccte pentru vest si est nu o cred.
Locul de achizitie sa fie cat mai aproape de resedinta proprietarului masinii.

Scris: 22 Apr 2008, 17:37
de cristydp
Exista o probabilitate mai mare ca masinile fabricate pentru piata vestica sa fie mai atent verificate inainte de livrare,dar nu cred ca pot exista diferente majore fata de cele facute pentru piata estica,avand in vedere ca nu exista linii de asamblare diferite.Am intalnit pe cineva care isi achizitionase Passat nou din Germania,si la 60000 km i-a cedat servodirectia.Pana la urma masina e ca si femeia,poate avea vicii majore ori ba,depinde de norocul achizitorului! :lol:

Scris: 23 Apr 2008, 09:44
de PapaGiorgio
In privinta achizitionarii eu sunt adeptul masinilor noi daca bugetul permite. Nu stiu de ce dar am intalnit destule cazuri in care amici care si-au luat masini sh au avut probleme...eu si prima masina (Logan) tot nou am luat-o, desi multi ma sfatuisera sa imi iau un sh de alta marca...n-am regretat alegerea.
Acum, in privinta diferentelor calitative intre vest si est, nu e imposibil insa daca pornim din start pesimisti nu prea e bine. Sa fim deci optimisti si sa speram ca avem noroc de masini. Ca necazurile pot aparea oriunde si la oricine.
Bafta si la cat mai putine probleme...daca se poate fara probleme! :)

Scris: 17 Iun 2008, 12:44
de boom
Daca tot a fost creat thread-ul asta, m-am gandit sa cer si eu cateva sfaturi bineinteles in cazul in care cineva imi poate furniza informatii cat mai apropiate de realitate.
M-am hotarat sa achizitionez un Seat Leon FR 2.0 TDI de la unul din dealerii existenti in Germania.
Problema este ca nu stiu exact procedurile valabile acolo de genul:
****modul de plata(doar n-o sa plec cu 27k euro cash la mine),
****toate actele necesare,
****daca garantia este valabila si la noi in tara(mentionez ca vreau masina noua)
****si daca pot rezolva cu totul intr-o singura zi sau e nevoie sa ma cazez pe-acolo,
****si nu in ultimul rand daca la sosirea in tara masina o voi inmatricula ca vehicul nou sau folosit <1 luna (asta mai mult pentru taxa)
Astept ceva raspunsuri sa-mi pot face o idee :) thx

Leon FR

Scris: 17 Iun 2008, 13:23
de Max
De ce nu itiu iei Leon FR din tara?
Ai in plus un an de garantie.
In cazul in care te hotarasti te astept la Alto-Syncro sa-ti fac o oferta foarte buna.
Dragos Duta ( alias Max)

Re: Leon FR

Scris: 17 Iun 2008, 13:30
de boom
Max scrie:
De ce nu itiu iei Leon FR din tara?
Ai in plus un an de garantie.
In cazul in care te hotarasti te astept la Alto-Syncro sa-ti fac o oferta foarte buna.
Dragos Duta ( alias Max)


Pentru ca am fost la un drive-test la Porsche Romania si la ei nu exista notiunea de discount si am asociat evident toti dealerii cu aceleasi conditii (din lista de preturi existenta pe web) :) plus ca in acelasi pret la versiunea standard de la noi, in Germania beneficiez si de xenon, trapa, jante pe 18", scaune incalzite etc.

Scris: 17 Iun 2008, 13:44
de Bamse
stii germana?
zi si mie te rog dotarile standard la leon reference din germania

Leon FR

Scris: 17 Iun 2008, 13:52
de Max
Discount iti fac eu asa cum ti-am srcris mai sus.
Jante pe 18, Trapa tecf. pot sa-ti comanda la fabrica autoturismul si o sa vina cu dotarile cerute de tine.
Te astept cu un telefon la 0744.673.522

Scris: 17 Iun 2008, 14:19
de boom
da stiu germana, o sa-ti raspund mai pe seara ca acum sunt la servici.
intr-una din zile o sa dau o fuga pana la Alto-Syncro sa vad ce si cum ( :) stiu cum se procedeaza cu comanda unei masini, am prieteni pe la dealerii volkswagen dar nu din bucuresti)